Snídaně do hrnečku

fitness-team.cz

Snídaně do hrnečku

Fitness recepty: snídaně do hrnečku

Potřebujeme:

2 velké lžíce bílého jogurtu
1 lžíci kokosového mléka
1 lžíci směsi slunečnic s dýňovým semínkem
1 lžičku chia semínek
1 střední banán
vejce
libovolné ovoce (jahody, maliny, borůvky nebo jablko)
trochu medu
 
Postup:
 
Do hrnečku dáme 2 velké lžíce bílého jogurtu. Poté 1 lžíci kokosového mléka. Přidáme 1 lžíci směsi slunečnic s dýňovým semínkem. Pokud nemáme takovou směs, určitě postačí slunečnice nebo jiná semínka. Vhoďíme do hrnečku také 1 lžičku chia semínek.
Nyní vidličkou na talířku rozmačkáme 1 střední banán a dáme do hrnečku k ostatním surovinám.
Pak už jen vezmeme vajíčko a šoupneme ho tam taky.
 
Tohle je základ "těsta", které vidličkou řádně rozmícháme. Nyní přichází na řadu poslední věc a to vmíchání libovolného ovoce. Já přidávala jahody, ale určitě bude hrneček skvělý i s jablky, malinami, borůvkami či mixem lesních plodů.
 
Takže si do hrnečku zamíchejte své ovoce a nyní šup na 6 minut na plný výkon do mikrovlnky. Pokud máte slabší mikrovlnku, budete možná muset nějakou tu minutku přidat.
Bábovičku poté vyklopíme na talíř a nechámevychladnout. Můžeme si ji různě dozdobit třeba 
kokosem, medem, já dávala med opravdu jen málo, protože mi stačí sladkost banánu.
 
Doba přípravy: 10 minut

Jedna porce obsahuje:  g bílkovin, g sacharidů, g tuku. Z receptu připravíme 1 porci.

Autor: s laskavým svolením Nikki z moje telo.blogspot.cz

Snídaně do hrnečku - 959909 - Snídaně do hrnečku od Nikki

Snídaně do hrnečku od Nikki

Aktuální článek: Snídaně do hrnečku

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
Copyright © www.fitness-team.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.fitness-team.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace